Autos on umbne ja palav, sõidad suvel aknad all või on klaasid seestpoolt udused ning seda isegi talvel? Meie juures saad oma kliimaseadmele tõhusa kontrolli ja täitmise. Vajadusel parandame ka süsteemis olevad lekked.

Kasutame külmainet R134a, 100g hind on meil 6€.

3D sildade reguleerimine (ehk 3D sillastend) on oluline selleks, et auto rattad oleksid täpselt õige nurga all teekatte suhtes – see mõjutab nii sõidumugavust, rehvide kulumist kui ka ohutust. Vaatame lähemalt, miks just 3D tehnoloogia on nii oluline:

Miks on see oluline?

1. Rehvide ühtlane kulumine

  • Valesti reguleeritud sillad põhjustavad ebaühtlast või kiiret rehvikulu.
  • Rehvid võivad kuluda seest või väljast, mis tähendab tihedamat väljavahetust ja suuremaid kulusid.

 

  • 2. Stabiilne ja ohutu juhitavus
  • Kui sillad on paigast ära, võib auto kiskuda ühele poole, rool tunduda “lahtine” või auto lihtsalt käituda ebatavaliselt.
  • Hea sildade reguleering tagab täpse roolitunnetuse ja parema juhitavuse, eriti suurematel kiirustel või äkkmanöövritel.

 

3. Kütusekulu vähenemine

  • Valesti joondatud rattad tekitavad suuremat veeretakistust, mis suurendab kütusekulu.
  • Õige sillastend aitab säästa kütust pikemas perspektiivis.

 

4. Mootori ja vedrustuse töö kergemaks muutmine

  • Kui rattad ei liigu ühtlaselt, peab mootor rohkem pingutama ja vedrustus saab rohkem koormust.
  • See võib pikemas plaanis kahjustada teisi komponente.

 

Millal kontrollida sildade reguleerimist?

  • Kui vahetad vedrustuse osasid
  • Pärast velgede või rehvide vahetust
  • Kui auto kiskub rooli keeramata ühele poole
  • Pärast suuremat auku või äärekivi otsasõitu
  • Iga 1–2 aasta tagant, ennetavalt

Õlivahetus on autole ülioluline, sest mootorõli täidab mitut tähtsat funktsiooni:

  1. Määrimine – Õli vähendab metallosade vahelist hõõrdumist mootoris. Kui õli on vana ja must, siis määrimisvõime langeb ja osad kuluvad kiiremini.

  2. Jahutus – Mootor töötab kõrgetel temperatuuridel ja õli aitab liigset kuumust hajutada. Vananenud õli ei jahuta enam piisavalt hästi.

  3. Mustuse ja saaste eemaldamine – Õli kogub enda sisse metalliosakesi, tahma ja muid jääke. Kui seda ei vahetata, muutub see justkui “mustaks pudruks”, mis ummistab mootorit.

  4. Korrosiooni kaitse – Õli moodustab mootori osadele kaitsekihi, mis hoiab neid rooste eest. Vana õli võib hakata hoopis söövitama.

  5. Mootori eluiga – Regulaarne õlivahetus aitab vältida kulukaid remonte ja pikendab mootori eluiga märkimisväärselt.

Tavaliselt soovitatakse õli vahetada iga 10 000–15 000 km järel või kord aastas, aga see sõltub auto margist, mudelist ja kasutustingimustest. Kui sõidad palju lühikesi otsi või linnas, siis tasub teha vahetus tihemini.

————————————————————————-

Filtrite vahetus on auto hoolduses sama oluline kui õlivahetus – need kaitsevad mootorit, salongi ja teisi süsteeme mustuse ja saaste eest. Siin on ülevaade, miks iga filter tähtis on:


1. Õlifilter
  • Funktsioon: Puhastab mootorõli mustusest, metalliosakestest ja põlemisjääkidest.

  • Miks oluline: Kui filter ummistub, ei filtreeri see enam korralikult ja must õli ringleb mootoris, põhjustades kulumist.

  • Vahetus: Tavaliselt koos iga õlivahetusega (10 000–15 000 km või kord aastas).


2. Õhufilter
  • Funktsioon: Filtreerib õhu, mis läheb mootorisse, eemaldades tolmu, putukad ja prahi.

  • Miks oluline: Puhas õhk on vajalik efektiivseks põlemiseks. Ummistunud filter vähendab mootori jõudlust ja suurendab kütusekulu.

  • Vahetus: Iga 15 000–30 000 km või kui sõidad tolmuses keskkonnas, siis tihemini.


3. Kütusefilter
  • Funktsioon: Eemaldab kütusest mustuse ja vee, enne kui see jõuab mootorisse.

  • Miks oluline: Kaitseb kütusesüsteemi (pihustid, pump) kulumise ja ummistuse eest. Halvasti töötav filter võib põhjustada mootoriprobleeme ja isegi seiskumist.

  • Vahetus: Oleneb kütuse tüübist ja autost – diiselautodel tihemini (nt iga 20 000–40 000 km), bensiinimootoritel harvem.


4. Salongi (õhu)filter
  • Funktsioon: Puhastab õhu, mis siseneb salongi – tolmust, õietolmust ja saasteainetest.

  • Miks oluline: Tagab puhta õhu autos sees, eriti oluline allergikutele ja kui sõidad linnas või tolmuses keskkonnas.

  • Vahetus: Tavaliselt iga 15 000–20 000 km või kord aastas.


Kui filtreid ei vaheta õigel ajal, võivad need ummikusse minna, põhjustada liigset kulumist, halba jõudlust, kõrgemat kütusekulu ja isegi kahjustada mootorit.

Pidurite hooldus, kontroll ja remont on üks kõige olulisemaid asju auto ohutuse juures – see võib otseses mõttes elu päästa. Kui pidurid ei tööta korralikult, on sõitmine ohtlik nii sulle, kaasreisijatele kui ka teistele liiklejatele. Siin on selged põhjused, miks see nii oluline on:


1. Turvalisus – sinu ja teiste
  • Pidurisüsteem peab töötama igas olukorras – järsul pidurdamisel, vihmaga, mäest alla sõites jne.

  • Kui pidurid on kulunud või lekivad, võib pidurdusteekond pikeneda või pidurid võivad isegi täielikult üles öelda.


2. Aeg-ajalt kuluvad osad vajavad vahetust
  • Piduriklotsid ja -kettad kuluvad aja jooksul – see on normaalne, aga vajab jälgimist.

  • Kui neid ei vahetata õigel ajal, võivad klotsid “ära kaduda” ja metall metalliga hõõrudes vigastab pidurikettaid → kallim remont.

  • Samuti võivad lekkida piduritorud või -silindrid, mis viib pidurivedeliku kadumiseni.


3. Pidurivedeliku seisukord
  • Pidurivedelik seob aja jooksul niiskust, mis vähendab pidurite tõhusust ja võib tekitada aurulukku – st pidur vajub põhja, aga ei pidurda.

  • Soovitatakse vahetada iga 2 aasta tagant või vastavalt tootja soovitustele.


4. Sõidumugavus ja kindlustunne
  • Halvasti hooldatud pidurid võivad:

    • Krigiseda või viliseda

    • Tunda anda vibratsiooni roolis või piduripedaalis

    • Tunduda “pehmed” või liiga tundlikud

  • Heas korras pidurid annavad juhile kindla tunde ja kontrolli auto üle.


5. Väldid suuremaid ja kallimaid remonte
  • Ennetav hooldus on odavam kui oodata, kuni midagi katki läheb.

  • Kui piduriklotsid läbi kuluvad ja kahjustavad kettaid või pidurisadulaid, muutub remont märgatavalt kallimaks.


Millal pidureid kontrollida?
  • Iga 10 000–20 000 km järel või vähemalt kord aastas

  • Kui märkad midagi järgmist:

    • Pidurdamisel krigin või vile

    • Piduripedaal on “pehme” või vajub aeglaselt alla

    • Auto kisub pidurdamisel ühele poole

    • Pidurituli süttib armatuurlaual

Auto veermik ehk veermikusüsteem (sinna kuuluvad vedrustus, amortisaatorid, õõtshoovad, pukid, rooliseadmed jne) on sõiduki sõidumugavuse, juhitavuse ja ohutuse vundament. Selle korrashoid ja remont on kriitilise tähtsusega – ja siin on põhjused, miks:


1. Sõidumugavus ja stabiilsus
  • Heas korras veermik silub teekatte ebatasasusi, ei lase autot “ujuma” ja hoiab selle sirgel ja stabiilselt teel.

  • Kui veermik on kulunud, muutub auto raputavaks, kõvaks või hüplevaks – eriti auklikel või kruusateedel.


2. Juhitavus ja ohutus
  • Veermik mõjutab roolitunnetust ja auto reageerimist pööramisele või pidurdamisele.

  • Kulunud osad (nt õõtshoova pukid, rooliotsad) võivad põhjustada ebatäpse rooli, auto “ujuvuse” või isegi ootamatu kõrvalekalde rooli keeramisel.

  • Äärmuslikel juhtudel võib katkine veermikuosa tekitada õnnetuse – nt kui ratta kinnitus lahti tuleb või rool ei reageeri.


3. Ühtlane rehvide kulumine ja sillastend
  • Kui veermik on kulunud või lahti, ei püsi rattad õigel joonel (ka siis ei aita ainult sillastend).

  • See põhjustab ebaühtlast rehvide kulumist, mis omakorda suurendab kütusekulu ja vähendab haardumist.


4. Väldid kallimaid remonte ja lisakahjustusi
  • Kui kulunud pukid, šarniirid või amortisaatorid jäävad vahetamata, võib see rikkuda ka teisi komponente, näiteks:

    • Rehvid

    • Pidurisüsteem

    • Roolimehhanism

  • Ennetav hooldus on alati odavam ja lihtsam kui rikkejärgne remont.


Millal veermiku seisukorda kontrollida?
  • Iga 10 000–20 000 km järel või korra aastas

  • Kindlasti enne tehnoülevaatust

  • Kui märkad:

    • Kolksuvaid hääli aukudest läbi sõites

    • Rooli “lahtist” tunnet

    • Auto “ujumist” või ebaühtlast kulumist rehvidel

    • Vibra roolis või kerel


Mida veermikuhooldus sisaldab?
  • Kontrollitakse ja vajadusel vahetatakse:

    • Amortisaatorid

    • Vedrud

    • Õõtshoovad ja šarniirid

    • Pukid ja stabikavardad

    • Rooliosad (otsad, latid)

    • Rattalaagrid

Mootori hooldus ja remont on auto elu ja usaldusväärsuse seisukohalt väga oluline. Mootor on sõiduki “süda”, mis toodab liikumisvõime, ning selle korrasolek tagab, et auto töötab sujuvalt ja turvaliselt. Kui mootor ei ole hästi hooldatud, võivad tekkida tõsised probleemid, mis viivad suuremate ja kallimate remonditööde või isegi mootori täieliku rikke juurde. Siin on, miks mootori hooldus ja remont on oluline:


1. Pikendab mootori eluiga
  • Regulaarne hooldus aitab hoida mootori koostisosad (nt kolvid, klapid, väntvõll) heas töökorras. Õige õli vahetamine, õhufiltri puhastamine ja muud hooldustööd vähendavad kulumist ja aitavad mootoril kauem töötada.

  • Mootori regulaarne kontrollimine võib vältida kulukaid remonte ja ennetada tõsiseid kahjustusi, mis võivad tekkida, kui hooldus vahele jääb.


2. Parandab mootori jõudlust ja kütusekulu
  • Kui mootor ei tööta optimaalses seisundis (nt vananenud õli või määrdunud filtrid), väheneb mootori võimsus ja see hakkab rohkem kütust tarbima.

  • Õige hooldus tagab, et mootor töötab tõhusamalt, mis tähendab väiksemat kütusekulu ja parem sõidumugavus.


3. Tagab sujuva ja usaldusväärse sõidukogemuse
  • Regulaarne hooldus aitab vältida mootori katkestusi, rikkeid ja ebaühtlast töövõimet.

  • Kui mootor töötab hästi, siis sõiduk liigub sujuvalt, ilma ootamatute probleemideta, nagu hakkimine, jõudluse langus või ülekuumenemine.


4. Vältida suuri ja kallimaid remonditöid
  • Kui väikesed probleemid jäävad täheldamata või lahendamata, võivad need aja jooksul muutuda suuremateks ja kallimaks probleemideks.

  • Näiteks, kui õlivahetust ei tehta õigel ajal, võib see viia mootori ülekuumenemiseni, mis omakorda võib kahjustada mootori sisemisi komponente nagu väntvõll või kolv.

  • Samuti, kui filtreid ei vahetata, võivad need põhjustada kütusepihustite ummistumist, mis omakorda võib viia suuremate mootoririkkedeni.


5. Vähendab keskkonnamõjusid
  • Hea mootori hooldus aitab vähendada auto heitgaase ja täidab keskkonnastandardite nõudeid. Kui mootor töötab tõhusalt, siis põlemisprotsess on puhtam ja see vähendab saasteaineid.

  • Põlemisprotsessi ja heitgaaside kontrollimine võib aidata vähendada ka sõiduki negatiivset keskkonnamõju.


Millal tuleks mootori hooldust teha?
  • Õlivahetus: Kõige olulisem hooldus on õlivahetus, mida tuleks teha vastavalt tootja soovitustele, tavaliselt 10 000–15 000 km või vähemalt kord aastas.

  • Õhufilter ja kütusefilter: Need tuleb vahetada iga 20 000–30 000 km järel.

  • Mootori jahutusvedelik ja radiaator: Soovitav vahetada igal 3–5 aastal.

  • Süüteseente ja küünlad: Need tuleks kontrollida iga 30 000 km tagant.


Mootori tõrgete tunnused, millele tähelepanu pöörata:
  • Mootori kolksumine, vibreerimine või ebaühtlane töötamine sõites.

  • Mootori kontrolltuli süttib armatuurlaual.

  • Mootor ülekuumeneb või on liiga kuum isegi pärast lühikest sõitu.

  • Õli lekked või väga väike õli tase.

  • Vähenenud jõudlus või aeglane kiirus.


Mootori hoolduse käigus teostatavad ülesanded:
  • Õli ja filtrite vahetamine

  • Jahutusvedeliku kontrollimine ja vahetamine

  • Küünalde, süütekettade ja tulpide kontrollimine

  • Mootori sisemiste osade (nt kolvide, ventiilide, väntvõlli) kontrollimine

  • Õhu- ja kütusefiltrite vahetus

  • Mootori õhukollektori puhastamine

Miks on autodiagnostika ja veakoodide kustutamine oluline?

1. Probleemide varajane avastamine
Autodiagnostika aitab tuvastada varjatud vigu enne, kui need muutuvad tõsisteks rikete põhjustajateks. Süsteemid nagu OBD-II loevad andmeid mootorist, piduritest, heitgaasidest ja paljudest teistest sõlmedest.

2. Sõiduki ohutus
Kui näiteks ABS, turvapadjad või muud kriitilised süsteemid on häiritud, annab diagnostika kohe märku. See aitab vältida potentsiaalseid ohte liikluses.

3. Töökindlus ja jõudlus
Veakoodid võivad viidata probleemidele, mis mõjutavad mootori tööd, kütusekulu või üldist sõidukogemust. Korrapärane kontroll aitab säilitada auto tippvormis.

4. Kulude kokkuhoid
Kiire diagnostika vähendab arveid — väldid ebavajalikke remondikatseid ja saad kohe teada, mis vajab parandamist.

5. Koodide kustutamine pärast parandusi
Kui probleem on lahendatud, tuleks veakoodid eemaldada. Muidu võivad hoiatused segadust tekitada või auto ei läbi tehnoülevaatust.

6. Müügieelne usaldusväärsus
Puhas diagnostikaraport tõstab ostjate usaldust ja suurendab auto turuväärtust. Hea enne müüki kindlasti kontrollida ja vajadusel vead kustutada.

Auto elektroonika ja aju seadistused – täppistööd Sinu auto paremaks toimimiseks

Tänapäeva autod on nagu rändavad arvutid – nende süda ja mõistus peituvad elektroonilises juhtplokis (ECU). Kui midagi läheb valesti, annab auto sellest märku veakoodide ja hoiatuslampide kaudu. Meie ülesanne on need märguanded mõista, tõlgendada ja parandada – nii lihtsalt kui võimalik, nii täpselt kui vaja.

Mida me teeme?

OBD-II diagnostika ja veakoodide tõlgendamine
Loeme Sinu auto veakoodid välja ja selgitame, mida need tegelikult tähendavad. Tihti ei ole tegemist ainult “süütava tulukesega”, vaid selle taga peitub konkreetne elektriline või elektrooniline probleem.

ECU remondid ja tarkvaratööd
Kui auto aju vajab tarkvaralist kohandamist või uuendamist – näiteks andurite häälestamist, mootori juhtloogika muutmist või mittevajalike vigade eemaldamist – teeme seda professionaalselt ja ohutult.

Auto aju optimeerimine (ECU tuning / chip tuning)
Soovid paremat jõudlust või madalamat kütusekulu? Teeme seadistusi, mis toovad mootori potentsiaali paremini esile, säilitades töökindluse ja tehase ohutusstandardid.

Komponentide kodeerimine ja uuesti sünkroniseerimine
Vahetasid mõne elektroonilise osa (nt andur, valgustusmoodul, rooliblokk)? Aitame selle õigesti auto ajuga „kokku rääkima“ panna.

Andurite ja juhtplokkide kontroll
Vaatame üle, kas probleem peitub mõnes anduris, elektriühenduses või signaalitõrkes – ja parandame vea täpselt seal, kus see tekib.


Miks see kõik on oluline?
  • Veakoodid ei kao iseenesest. Nende ignoreerimine võib viia suuremate ja kulukamate rikete või isegi liiklusohtlike olukordadeni.

  • Auto aju on võti auto toimimisele. Kui see ei tööta korrektselt, ei tööta ka ülejäänud auto nagu peab.

  • Täpne diagnostika tähendab vähem katsetamist ja rohkem lahendamist. See säästab nii aega kui ka raha.

Ostueelne kontroll – teadlik valik, kindel otsus

Kasutatud auto ostmine on suur otsus. Väljast võib kõik tunduda korras, kuid tõelised probleemid võivad peituda kapoti all või auto ajus. Meie ostueelne kontroll aitab Sul vältida ebameeldivaid üllatusi ja teha teadliku, kindlustunde ja kindla teadmisega valik.

Mida sisaldab meie ostueelne kontroll?

Diagnostika ja veakoodide kontroll

  • Loeme välja kõik veakoodid ja selgitame, mida need tähendavad. Veakoodid annavad aimu nii hetkeprobleemidest kui ka varasemalt esinenud vigadest – oluline info ostja jaoks

 

Tehniline ülevaatus

  • Vaatame üle pidurid, vedrustuse, rehvid, vedelikud, aku seisukorra, visuaalsed märgid avariidest ja üldise tehnilise seisukorra.

 

Lisavarustuse ja mugavussüsteemide testimine

  • Testime, kas töötavad näiteks kliimaseade, parkimisandurid, aknad, kesklukk, istmesoojendused, ekraanid ja muu elektroonika.

 

 Miks tasub ostueelset kontrolli teha?

Aitab vältida suuremaid väljaminekuid tulevikus
Avastab varjatud probleemid, mida müüja ei pruugi mainida
Annab kindluse – ostad teadlikult, mitte “pimesi”
Võimaldab paremini hinnas läbi rääkida
Tõstab rahulolu – tead, mida ostad


Enne kui kirjutad alla ostulepingule, tule meie juurde kontrolli tegema.
Protsess kestab tavaliselt ca 1h tund ja annab Sulle hea ülevaate auto seisukorrast.

Rehvivahetus ja rataste balansseerimine – sujuv ja ohutu sõit algab siit

Korrapärane rehvivahetus ja õigesti balansseeritud rattad on ohutu ja mugava sõidu aluseks. Olgu tulemas suvi või talv – meie töökojas saad kiirelt, kvaliteetselt ja professionaalselt tehtud nii hooajavälise rehvitöö kui ka täpse balansseerimise.

Meie teenused:

Rehvivahetus (velgedel rehvid)
Vahetame Sinu autol hooajarehvid kiiresti ja õigete võtete järgi – nii alumiinium- kui plekkvelgedega ratastele.

Rataste balansseerimine
Balansseerimata ratastega sõitmine võib tekitada vibratsiooni roolis, kiiremat rehvikulumist ja kahjustada veermikku. Meie kasutame täpseid seadmeid, et tagada sõidu sujuvus ja rehvide ühtlane kulumine.

Rehvirõhu kontroll ja täitmine
Kontrollime rehvirõhku ja vajadusel korrigeerime selle tootja soovituste järgi – õige rõhk tähendab paremat juhitavust ja väiksemat kütusekulu.

Visuaalne rehviülevaatus
Anname hinnangu Sinu rehvide seisukorrale: kulumismuster, vigastused, vanus ja sobivus järgmiseks hooajaks.

Poldid, mutrid, momendid – kõik õigesti
Pingutame rattapoldid tehase momentide järgi, et tagada nii ohutus kui ka hilisem lihtne eemaldamine.


Miks on rehvivahetus ja balansseerimine olulised?

Ohutus – heas seisukorras ja õigesti paigaldatud rehvid tagavad parema haarduvuse
Sõidumugavus – korrektne balansseerimine kõrvaldab vibratsiooni ja müra
Kütusekulu – õigesti täidetud ja tasakaalus rehvid vähendavad veeretakistust
Rehvide eluiga – korralik hooldus pikendab rehvide kasutusaega märgatavalt

Webasto ja kaugkäivitus – soe auto, puhas aken ja mugav algus igale sõidule

Külmadel hommikutel ei ole midagi mõnusamat kui istuda juba sooja autosse, mille mootor töötab laitmatult ja aknad on jääst puhtad. Webasto eelsoojendi ja mootori kaugkäivitus pakuvad just seda – mugavust, ohutust ja hoolivust nii auto kui ka juhi suhtes.

Paigaldame professionaalselt:

Webasto eelsoojendussüsteemid
Webasto on autonoomne küttekeha, mis soojendab nii mootori jahutusvedelikku kui ka salongi – sõltumata sellest, kas auto mootor töötab või mitte. Eriti väärtuslik külmades tingimustes ja diiselmootoritega sõidukitel.

Kaugkäivitus (start/stop süsteem)
Soovid autot käivitada distantsilt – näiteks koduaknast või tööruumist? Kaugkäivituse süsteem võimaldab mootori eelsoojendamist ja akende sulatamist enne sõitu, otse puldilt või isegi nutirakenduse kaudu.

Ajamite ja juhtmoodulite ühendamine
Töötame igat tüüpi juhtsüsteemidega, kaasa arvatud CAN-bus ja moodsamad autoajud, et paigaldus oleks ohutu ja vastaks auto tehasespetsifikatsioonidele.

Seadistamine ja kasutuskoolitus
Pärast paigaldust seadistame süsteemi vastavalt Sinu soovidele ning anname kaasa põhjaliku õpetuse – lihtne ja mugav kasutada.


Miks paigaldada Webasto või kaugkäivitus?

Soe mootor = pikem eluiga ja väiksem kütusekulu
Puhas ja jäävaba klaas = turvaline sõit
Salongis mugav temperatuur = parem sõidukogemus
Ei pea talvel akusid kulutama pideva käivitamisega
Töötab ka uutel ja keerukate elektroonikaga autodel


Sobilik nii bensiini- kui diiselautodele

Paigaldame seadmed erinevatele automarkidele – alates väikeautodest kuni kaubikuteni. Iga süsteem valitakse välja vastavalt Sinu auto eripärale ja vajadusele.

Haagisekonksu paigaldus – kui vajad rohkem võimalusi

Olgu Sul plaanis vedada haagist, jalgrattahoidjat või paadikäru – kvaliteetselt paigaldatud haagisekonks muudab Sinu auto paindlikuks tööloomaks. Meie töökojas saad professionaalse ja autoelektroonikaga kooskõlas tehtud haagisekonksu paigalduse – ohutult, täpselt ja vastavalt auto tehasespetsifikatsioonidele.

Mida meie teenus sisaldab?

Haagisekonksu mehhaaniline paigaldus
Paigaldame nii fikseeritud, eemaldatavad kui ka pööratavad haagisekonksud vastavalt Sinu auto margile ja vajadusele. Kõik kinnitused tehakse kindlalt ja korrektselt, järgides tootja soovitusi.

Elektrisüsteemi ühendus (13- või 7-pin pistik)
Tagame, et haagise tuled, pidurid ja vajadusel ka parkimisandurid töötaksid korrektselt. Vajadusel programmeerime auto elektroonika ümber, et süsteemid töötaksid koos konksuga.

CAN-bus ja kaasaegsete süsteemide tugi
Tänapäeva autod sisaldavad väga palju elektroonikat – meie kogemus ja seadmed võimaldavad ühendada haagisekonksu ka kõige moodsamatele CAN-võrgul baseeruvatele sõidukitele.

Tõend paigalduse kohta
Anname kaasa ametliku paigaldusdokumendi, mis on vajalik tehnoülevaatusel või kindlustuse puhul.


Miks tasub haagisekonks paigaldada just meil?

Professionaalne töö – õiged ühendused, õige moment, korrektne paigaldus
Auto elektroonikaga arvestamine – midagi ei jää “vilkuma” või “segadusse”
Kvaliteetsed konksud ja pistikud – sobivad just Sinu autole
Võimalus tellida ka konkreetne mudel (Bosal, Westfalia, Thule jpt)
Selge hind, läbipaistev protsess, sõbralik teenindus

Lisatulede paigaldus – parem nähtavus, suurem turvalisus

Pimedal ajal sõites või maastikul liigeldes ei ole head valgust kunagi liiga palju. Professionaalselt paigaldatud lisatuled parandavad nähtavust, tõstavad sõidumugavust ja annavad auto välimusele jõulise lisa. Meie töökojas saad korrektse ja legaalse lisatulede paigalduse, mis töötab nii nagu peab – igas olukorras.

Mida meie teenus sisaldab?

Lisatulede valik ja nõustamine
Aitame valida Sinu sõidukile sobivad lisatuled – olgu selleks LED-paneelid, ümarad kaug- või töötuled, või hoopis kompaktsed udu- ja gabariidituled.

Professionaalne paigaldus koos juhtmestikuga
Paigaldame tuled kindlalt, ilmastikukindlalt ja auto elektrisüsteemi ohutust arvestades. Kaasas releed, kaitsmekarbid ja korralik lülitus – kõik nagu peab.

Lüliti paigaldus ja süsteemide sidumine
Paigaldame tuled eraldi lülitiga või ühendame need auto kaug- või lähituledega – vastavalt soovile ja seadusandlusele.

CAN-võrguga ühildumine (vajadusel)
Uuemate autode puhul arvestame ka elektroonikasüsteemidega – veakoodivabalt ja auto tehasespetsifikatsioone järgides.

Seaduspärane paigaldus ja vajadusel dokumentatsioon
Tagame, et paigaldus vastab kehtivatele liikluseeskirjadele – et lisatuled oleks mitte ainult võimsad, vaid ka legaalsed.


Miks paigaldada lisatuled just meil?

Täpne töö ja korrektne elektriühendus
Auto disainiga sobiv esteetiline paigaldus
Tuginedes kogemustele – teame, millised tuled tõesti aitavad
Ei riku auto garantiid ega elektroonikat
Pakume ainult kvaliteetseid ja vastupidavaid komponente

Keevitustööd – tugev lahendus seal, kus teised variandid enam ei aita

Mõranenud summuti, roostes kinnituskoht, pragunenud raam või vajadus tugevdada konstruktsiooni? Meie keevitusteenus aitab taastada, tugevdada ja pikendada Sinu auto eluiga. 

Mida pakume?

Metallitöö ja konstruktsioonikeevitus
Keevitame raamid, kinnitused, summutid, sildade toed, kinnitusplaadid ja muud konstruktsioonid – olgu see taastamine või tugevdamine.


Miks usaldada keevitustööd meie hoolde?

Kogenud keevitajad – töö täpne ja kindel
Läbimõeldud lahendused, mitte lihtsalt “pleki peale laskmine”
Turvalisus ja vastupidavus – auto jääb tugev, mitte ainult ilus
Saame hakkama ka keerulisemate ja vanemate sõidukitega

Auto ei käivitu? Aku on tühi või külm ilm on teinud oma töö? Ära muretse – meie professionaalne käivitusabi Tallinna piires tuleb kiiresti appi. Olgu tegemist koduõue, töökoha või parklaga – jõuame kohale ja paneme Sinu auto taas tööle.

Mida teenus sisaldab?

ivitamine stardikaablitega
Kasutame kvaliteetseid professionaalseid stardiseadmeid, mis sobivad nii bensiini- kui diiselmootoritele.

Kohaletulek Tallinnas ja lähiümbruses
Tuleme otse kohale – nii kiirelt kui võimalik!

Aku seisukorra kontroll
Kontrollime, kas probleem on ainult tühjas akus või on vaja tähelepanu pöörata ka laadimissüsteemile või starterile.

Soovitused edasiseks
Anname nõu, kas aku vajab vahetust või piisab laadimisest. Soovi korral aitame korraldada ka uue aku soetamise ja paigalduse.

Autovärvitööd koostööpartneri juures – kvaliteet, mida võib usaldada

Kriimud, täkked, mõlgid või soov täielikuks välimuse uuenduseks? Pakume oma klientidele professionaalseid autovärvitöid läbi usaldusväärse koostööpartneri, kelle töö kvaliteeti ja täpsust oleme testinud – Sinu auto saab tagasi oma esindusliku väljanägemise.

Mida pakume läbi meie:

Detailne parandusvärvimine
Kriimud, roostetäkked ja väiksemad mõlgid saavad korrektselt parandatud ning värvitud nii, et tulemus sobitub ülejäänud kerega.

Täis- või osaline ülevärvimine
Kui soovid auto üldilmet värskendada, teostab meie koostööpartner põhjaliku ülevärvimise, järgides kõiki eeltöö ja katmise standardeid.

Tehasevärvikoodi järgi toonimine
Täpne toonivalik tagab, et värv ei erine originaalist – isegi väiksemate paranduste puhul.

Viimistlus, poleerimine ja roostetõrje
Eeltööde hulka kuuluvad ka roostekollete eemaldus ja lõppviimistlus, mis kaitseb autot ning annab sellele sügava läike.


Miks korraldada värvitööd meie kaudu?

Meie tegeleme suhtluse ja logistikaga – Sina saad lihtsa teenuse
Koostööpartner, kelle kvaliteeti ja töökindlust tunneme
Selged hinnad ja tööle garantii
Töö tehakse kaasaegses värvitöökojas usaldusväärsete materjalidega